mlkkk ravzae 15 evet benim tek memnun kaldığım yanı kabloludan sonra aşırı pratik olması bide çocukta varsa gün içinde kabloluyu getir götür yapmadan üç beş defa süpürge yapabiliyorum. O yüzden kablosuz olsunda ne olursa olsun diyorum 😅
Bsrass Ben v8 modelini kullanıyorum bir yıldır elim ayağım aşırı memnunum çok güzel çok pratik diğer modellere göre de en hafifii