ravzae v11 piyasada yok diye biliyorum ben 2 sene önce v10 almıştım hala daha güzel çekiyor şarjında bi sıkıntı olmadı, biraz bütçe meselesi tabi, v10 tetikli evet ama zaten parmağınız orda olması gerektiği için basmakta zorluk yaşamıyorsunuz, her modeli ilk bir hafta kol ağrıtıyor sonra alışıyorsunuz o da dikey süpürge olmasından kaynaklı bence