Bizde şuan 32+2 yiz ama dediğiniz gibi hep bi baskı bebek çıkacakmış gibi geliyor baskı yapıyor. Doktor kontrolümde bebek 2,5 hafta önde gidiyor gebelik şekerimden dolayı bebek ödemliymiş çok üzüldüm. Ama normal zamanını bekleyip normal doğum istiyorum fakat doktor böyle giderse sezeryan dedi. 🥲