Sibelydlz4060 Bebek sankı kanala girmiş gibi kasıkta hissediyorum sık sık idrara gidiyorum ama çok az yapıyorum mesela ge haraletlerş de resmen rahimde bir kısmı da göbek deliğimin etrafında benım gibş olan hisseden var mı
gamze_gs88 Sibelydlz4060 28. Haftada benim de çıktı cıkıcak dıyordım resmen 30. Haftama giricem o kdar olmuyor artık duzelıyor yani bana kalırsa normal gibi
tecrubeliiannee Sibelydlz4060 benim de aynı bence doğum kanalındalar🙃 bu şekilde bekliyorlar 😂 saka bir yana daha 1 hafta var kontrolüme merak içindeyim..
Cnhavva Sibelydlz4060 30 da donmustu bizimki suan 35 deyiz kanala girmis dediklerinin aynisini yasiyorum ama ben kanala girdigini anlamamıştım biraz arastirdim bu aylarda normal baski yapiyo vs yaziyodu ama kanalda olduğu icin cati agrilarini yasiyomusum ogrenene kadar hala aktif devam ediyodum ama suan daha sakin gecirmeye calisiyorum
Arzulu Tam 32 deyim aynı durum bende de var. Hele yürüyüş yaparken Allah Allah sanki düşüp gidecek gibi baskı çişim var gibi arada kasıklarımda hissediyorum
Sibelydlz4060 Arzulu evet evet vajınal ağrı da var biraz her an gelecekmiş gibi çocuk Bide enfeksiyon var sık sık akıntı oluyor her türlü korkuyprum suyum mu geldi diye
Farmik 31 haftadayız biz de bende de 27. Haftadan bu yana var kasıkta baskı başlarda korkuyordum ama şu an normal olduğunu düşünüyorum…
Sibelydlz4060 Farmik umarım normaldir çatımdada ağrı var gerçekten pskilojımiz bozuldu her an bişey mi olucak diye
Duygu1881 32+5 olduk 2 gündür bende de var ayrıca çatı ağrısıda var bir an da çıkacakmışım gibi. Tuvalete sık sık gidiyorum ama her zaman bir şey yok. Baya bir korkmadım değil ama normal artık sanırım
Sibelydlz4060 Duygu1881 aynı gerçekten cinsiyetiniz ne bide bi sonraki muayeneniz ne ben daha geçen hafta gittim o yüzden girmek istemiyorum haftaya pazartesi muayene olucam Allah izin verirse o zamana kadar bi sıkıntı çıkmaz sa tabi
Farmik Sibelydlz4060 doktorumuza da sormuştum normal dedi uzun süre ayakta kalınca daha fazla oluyor. Bol dinlenmek lazım. Bazı zamanlar geçiyor bende ama yoğunlukla var kasık ağrım 😌
Duygu1881 Sibelydlz4060 Haftaya muayenem. Muhtemel hareketlerden kaynaklı artık çok acıtıyor birde fazla yürüdüğüm zaman çatı kemiklerim ağrıyor aslında 3. Doğumum olucak ama sanki herseferinde ilk gibi 🤷♀️
Anonymouse Aynı şey mi bilmiyorum ama benim de ayakta biraz iş yapıyım sol kasığıma bıçak saplanıyor gibi oluyor uzanınca geçiyor 🥹
Smile0 30 haftadayız hareketlerini kasıkta ve vajina bölgesinde hissediyorum bazen tekme attığında alt tarafım bir anda sızlıyor. 2. Gebeliğim ilkinde böyle şeyler yaşamayınca korkuyorum bazen erken gelir diye.
Sibelydlz4060 Smile0 aynı şeyler ya bendede öyle altta hissediyorum hareketlerini doktorunuza sordunuz mu
Ayselcnt Smile0 sizde karın sertleşmesi de oluyor mu.. yazdıklarınız bendede oluyor ekstra karın sertleşmeside oluyor.. 30+4 üm
Anonymouse Sibelydlz4060 Evet ben de o yüzden kendimi yormamaya çalışıyorum, geçmeyen bir şey olsa hemen gideceğim yoksa