Kızlar ben gebelikten önce folbiol kullanıyodum suanda da gebeyim devam ediyorum ama cevrembe otizim le alakalı şeyler duyuyorum sizin bı bilginiz varmı devam etmeli miyim doktorum da yazdı ben kullandığımı Soyledim oda devam et sorun olmaz dedi kafam karıştı bilmiyorum devam etsemmi