edebianne Hnmli benefol kullanıyorum şimdiki hamileliğimde. Kızımda da folattro kullanmıştım. Bazı folik asitlerin mg düzeyi fazla oluyor o nedenle doktorumuz hangisini önerdiyse onu kullanın derim.
Payiz Solgar kullanıyorum, boyut olarak yutulması çok rahat ve solgar marka yıllardır kalitesini ispatlamıştır.
melikedelibas @Payiz bende solgar kullaniyorum şişede satılan dimi 100 lü olan eczaci tavsiye etti almistim ilk gebelikte elenatal kullanmistim bu evet yutulmasi cook daha kolay
Hnmli Parinas yok yapmadı ama acaba iyi midir bilemedim fiyat olarak da pahalı ucuz falanda değil ama ilk doktorum onu söylemişti diğeri hangisini kullanıyorsun dedi folidoce dedim tamam devam et dedi devlet olunca acaba başka mı kullansam dedim
Parinas Hnmli bence gerek yok iyi bi vitamin. Oranı aynı olduktan sonra markasının pek bi önemi olmuyor zaten
Marsilyasabunu Hnmli ben folidays kullanmıştım yani eczacıya güvendim ben en iyisini ver dedim onu verdi