Taila evet canım yumuşatıcı bende kullanmadım oğlumda 2 yaşını geçtikten sonra kullanmaya başladım zaten kullandığım deterjanda yumuşatıcı kullanmaya gerek kalmıyordu,halâ da öyle dalini kullanıyorum senelerdir mis gibi kokuyor yumuşacık ediyor kıyafetlerini