Esra3890 Bende mühendis beyi takip ediyorum ve yıldızlar listesinden alıyorum siveno güzel denilmişti geçen haftada indirimdeydi trendyolda ordan aldım bebek şampuanını çamaşır deterjanını ve bulaşık sabununu tavsiye ederim
Merve198i88 Bktkzycnyt elde yıkamalar birakiyomus ben matik aldim hiç tortu bırakmadı iki çeşit var Yani elde yıkama olanı alma canim
Eymnm Dilaraalkir ayyy şimdi onu yazıyordum tam geçenlerde önerdiği deterjanlar arasında Dalinin tozuda var ama yıldızlılarda yok o da şaşırmış yazık😂o zaman ben yine Dalin tozu alayım bildiğimden şaşmayım,oğlumunda dalinin sıvısı iki kardeş aynı kokar artık😃😃
Eymnm Dilaraalkir 2 gün önce yıldızlar listesini güncellemiş evet doğru görmüşüm Dalin de varmış,ama kokusu çok güzel ya 4 yıldır kullanıyorum oğluma😊
Dilaraalkir Eymnm bende Dalin kullanıyorum hem kokusu güzel hemde yumusacık yapıyor bebek bebek kokuyor 🥰 haricinde herşeyi şampuanı , losyonu , pişik kremi , bebe yağı , ıslak mendili mustela ama o ıslak mendil ocağımı batırdı indirim kovalıyorum 😂
Selim_Alparslan Merve198i88 aynen canım bende matik olanını aldım çok güzel kokuyor ve yumuşacık kıyafetleri
Eymnm Dilaraalkir hahah😁Bende dalin deterjandan çok memnunum oğluma 4senedir kullanıyorum kızımada alcam inşallah diğer ürünlerde senin dediğin gibi Mustela almayı düşünüyorum oğlumda hepsi Chiccoydu çok memnundum ama mustela kadar iyi değilmiş sanırım
Eymnm Dilaraalkir Ben oğlumda ilk 6 ay temizleme pamuğuyla sildim ıslak mendili sadece dışarıda gezerken falan kullandım,kızımda da öyle yapmayı düşünüyorum uni baby yenidoğanmı alsam acaba dedim kullandinızmı hiç nasıl acaba
Dilaraalkir Eymnm mustela hakikaten yıldızların hepsini hakediyor ben alırken seti 380 tl idi eşime inme inicekti ama losyon şampuan bebe yağı 14 aydır kullanıyorum bitmedi sadece pişik kremini 3. Ye aldım
Dilaraalkir Eymnm evet kullandım o da enler listesinde ama sadece yenidoğanı katkısız diğerleri silikonlu , ben pamuk kullanamadım hep ıslak mendil kullandım biraz koöaya kaçtım 🤭🙈😁 ama tavsiye ederim uni baby yenidoğanı çok kokulu değil güven verici
Eymnm Dilaraalkir ya aslında pişik kremide kullanıyoruz birşey olmaz da ben ilk bebeğim diye kiyamadim şimdi ona ne yaptıysam kardeşinede yapcam ayrım olmasin diyorum😂😂teşekkür ederim canım bu arada
Dilaraalkir Eymnm pişik kremi olarak ama ben musteladan memnun kalmadım kızarıklık yapıyor , ben 1 kutu mustela kullandım ama bepanthen daha iyi geldi kızarmadan büyüttüm. Mustelayı sevmedim pişik kremi olarak benden yana sınıfta kaldı mustela
Eymnm Dilaraalkir evet ya pahalı ama çabukta bitmiyorr ne yapalım bebişlerimizin canı sağolsun onlar için herşeyin en iyisi olsun istiyoruz daha doğmadan
Eymnm Dilaraalkir Bende oğluma hep chicco kullandım şimdi o muhendis beyde yok içinde kimyasal madde var galiba ama cok memnun kalmıştım sonra büyüyünce sudocrem almıştm o da güzeldi baya
Dilaraalkir Eymnm ya bende bugün 5haftalık oldugunu öğrendim 2. Bebiş geliyor şimdiden bakıyorum ne alsam ne yapsam diye ikincide de aynı heyecanı yaşıyorum sende de öylemi yaa benimle dalga geçiyor herkes 🙄🙄😂😂
Eymnm Dilaraalkir ayy ne güzel ya hayırlı olur inşallah,valla sanki ikincide daha bi heyecan oluyor ilkde birazcık acemi oluyoruz pek birşey bilmiyoruz ikincilerde her konuda ustalaştığımız için daha ayrıymiş,asla ayrım yapmam ama cinsiyetide farklı olunca insan daha bi mutlu oluyor ikisinide yaşamak çok güzel duyguymuş Rabbim herkese nasip etsin oğlumda herşeyin en güzelini en iyisini yaptık inşallah kızımda da yaparız
Dilaraalkir Eymnm bizim henüz cinsiyetimiz belli değil herkes şimdi kuz istiyorsundur diyor ama diyorumki oğlan olursa oğluma arkadaş kız olursa bana arkadaş hiç farketmez diyorum 😄 ama heyecan aynı sanki ilkmiş gibi içimde kelebekler uçuşuyor 🥰🥰🥰
Eymnm Dilaraalkir aynen öyle oluyor gerçekten bir de cinsiyeti belli olup alışverişe başlayınca daha bir ayrı oluyor,bide bisey sorcam canım bu bübchen marka var onun şampuanı hariç pişik kremi yağı falan tavsiye ediyor mühendis bey nasıl ki acaba e bebekde gördüm alcaktım aklım mustelada kaldı almadım😁😁