Deletedmom_789 maalesef gidemedim sürekli birşey çıktı saatini kaçırdım sağlık ocağının. Test aldım yine al-bi marka kaset test ama diğerinden farklıydı dışı o 2 tane yaptım negatif çıktı. Yani gebelik yok
Sunsun9 al-bi de yalancı çıkarıyor muhtemelen bu seferinde birşey çıkmadı .
Bu yeni yaptıklarım da hayali kuruma çizgisi çıkardı artık eminim gebeliğin olmadığına yine sabah ilk idrarla yapıcam