ben ilkinde bayram giriyor diye 37+5 de oldum ama doktorum 39u bekleme taraftarıydı. Bir sıkıntı olmadı ama sonuçta miad dediğimiz tam zamanı dediğimiz şey 40 hafta. sonradan keşke bekleseydim dedim kızımda bi sıkıntı yoktu ama içerde daha güzel besliyordum ben onu. bu sefer 39u beklemek istiyorum en azından.