Sunaayy yani biraz erken gibi canım en azından 38 i geçmesi daha iyi olur diye biliyorum ciğer gelişimi bebek kilo alımı daha iyi olur ama tabi en iyisini doktor bilir bende ikinci sezeryanımı olacağım bebeğim haftasından önde gitmesine rağmen doktorum 39+2 de sezeryana alacak develet takipliyim ama içinizi ferah tutun başka bir doktora görünün derim çünkü bebek anne karnında son haftalarda güzel kilo alıyor ciğerleri güzel gelişmiş oluyor