OzgeSelcuk Nidazzyaaa Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏼 benımde son 32 gün. Ve bugün grip oldum ağzım burnum akıyor. Öksürmekten ciğerlerim çıkacak 😔
Kur Nidazzyaaa bende 32 haftalığım canım benimde sezeryan olacak Allahın izniyle ☺️ doktorum gün vermedi daha ama mayıs sonu olur diye düşünüyorum senin 37. Haftada mı olmuş oluyor
Minyonannecik Nidazzyaaa sağlıcakla alın kucağınıza inşallah 😇 kasılma toplanma falan var mı sizin ne durumdasınız ağrılar falan var mi
Nisaacarr Nidazzyaaa 32. Haftada gün veriliyor mu acaba özel hastane mi sizin gittiğiniz devlet mi ben devlete gidiyorum 21 inde kontrolüm var verir mi acaba
Queenhera Ay çok yakınız biz de 32+2yiz. Sezeryan olacak benim de ama daha gün vermedi heyecanla bekliyorum
zaman0686 Hadi bakalım sağlıkla gelsin bebişler inşallah zamanında 🙏🫠 bizimde 25 Mayıs olacak öyle ayarladık bakalım
Neviclek zaman0686 zaman0686 25 Mayıs hafta sonuna denk geliyor özelde doğum oluyor mu o tarihte bende 32+3’üm sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🤗
Kur Nidazzyaaa ay sağlıkla gelsin inşallah benimde Salı randevum var doktora sorucam bakalım gün verecek mi 🙏🥰
guneykeremsmom Nidazzyaaa yanlış anlamazsanız neden öyle gün aldınız? 38 haftalığını doldurmasını beklemediniz meraktan soruyorum