zehkara cnm benimde ıkizlerim olacak kesenin biri suyu biraz fazlaydı 20 ci haftada detaylı ultrasonda dr söyledi tatlı şekerli şeyler yeme diye ben tatlı degil kakaolu süt ac karnına çay i yada hergun 1 tane yada 2 günde 1 pamuk şeker yerdim hepsini kestim çayı az şeker kattım başka da bisey yemedim azcik bitter çikolata yerdim hergun degil suan 33 olduk gecen kontrolde dr um düzelmiş dedi tatlı şeyleri azalt yiceksende nefsini köreltmek için çay kaşığından daha az ye başka türlü düzelmez cnm 💁♀️🤷♀️👩👦👦