zehkara benimde bi bebeğimin sıvısı fazla ötekininkinin ki normaldi,doktorum bütün şekerli gıdaları meyve sularını filan yasakladı bi ara normale döndü sonra gene yükseldi bu sefer gebelik şekerim çıktı ne yaptıysak düşüremedik diyetisyen endokronoloji derken şimdi insülin kullanmaya başladım bu haftaki kontrollümde su normale dönmüştü,bu arada açlık şekerim filan hem normal sabah tokluk şekerim diyet yapmama rağmen uçuşa geçiyordu buda bebeğimin sıvısını artıyordu erken doğum riski zaten ikizlerde var suyun artması tuz biber oldu..