Hilossssss Lütfennn güzel ve anlamlı kız isimleriiii önerir misiniz ama çok fazla konulan isimler istemiyorum Asel,Alya,Umay gibiii, çok beğeniyorum ama çok fazla var çevremizde. Anlamlı ve klasik güzel bir isim önerisi rica ediyorum 🥲🥲🥲
tombikdoner22 Hilossssss bence İnci çok güzel benm bebegm kız olursa İnci koycm kesnlikle ama erkek olacagndan o kadar eminm ki düşünemiyrm 🥹
Hilossssss tombikdoner22 inci hem çok anlamlı hem çok Bgk123 çok güzel gerçekten beren ve derin isimleri şuan benim için ilk ikide zaten 🥳💕
Handeyc Bende aynı arayıştayım 🥲 Duru,miray,inci,mine ve alya arasındayım belki sizede faydası olur 🙂↔️
Hilossssss Handeyc duru ve miray ismi benimde aklımda vardı ama o da çok gibi artık ☹️ çocuklar 10 sene sonra okula başlayınca hepsi adaş olacakmış gibi hissediyorum 😂💌💌
tombikdoner22 tombikdoner22 Hilossssss dha çok yeni 7+5 🥹 bi kızım var İpek bi kızım dah olsn çok istiyrm ama erkek olacgnı dşünüyorum hiç kız dpgmuyo içime bkalım nasip🥹
Sudence_ tombikdoner22 ay bu hissiyat annelere geliyor sanırım ben de kız hissediyorum ama istediğimden mi bilmiyorum ben de inci koymak istiyorum🥺
tombikdoner22 Hilossssss Beren isminde tanıdğım bi komşumn kızı var o kadar akllı o kadar tatlı bi kız ki ❤️
Hilossssss tombikdoner22 ayy sağlıkla gelsin zaten bir kızınız varmış erkekte olsa çok güzel olur ikisini de tatmış olursunuz ne güzel 🥰
tombikdoner22 Sudence_ inşallah kızınz olur yani gerçekten her annenin bi kızı olması lazm Allahım hayırlı evlat eylesn tabi ama kız çocuk bambaşka😍 bn ilk çocugmda kesinlşkle kız dedim kız oldu ama bunda kesinlikle erkek diyorum niyeyse bakalım hayrlısı🥹
Hilossssss Sudence_ bende başından beri kız hissediyordum aynı zamanda eşim de çok istiyorduk Rabbim gönlümüze göre verdi sağlıkla kolaylıkla gelsinler inşallah sizin de ilk bebiş mi 🌸
tombikdoner22 Hilossssss orası öyle de erkek çocugn peşinde koşcak enerjim hiç yok 😅 kızım sakin kendi kendine oynar hiç zahmeti yok bna. O yüzden heralde kız istiyrm yine😂
tombikdoner22 Hilossssss yok benim ilk düşüğm oldu sonra kızm oldu 2.5 yaşnda şimdi de yine hamileyiz düşük tehlikeli geçiyordu ama şuan iyiyiz bakalm😊
Sudence_ Hilossssss amin inşallahh evet ilk bebişimiz herkes erkek diyor burada da erkek tahmini yaptılar hayırlısi neyse o olsun diyorum ben de artık 🥰🥰