sinnakbs doktorların geneli böylr diyor ama dikkatli olmanı tavsiye ederim istirahat halinde ol , ekstra yürüş falan iyice kısaltabilir ve en önemlisi bol su içmen aynı şeyleri yaşıyorum rahim ağzında kısalığı öğrendiğimden beri hareketimi kısıtladım tedbir almakta fayda var