Sevgili anne adayları her şey normal giden gebeliğimde dün 20. haftamda olan kontrolümde rahim ağzımın 21 mm olduğunu öğrendim ve dünden beri çok kötü durumdayım.Progestan 250 mg günde bir fitil ve magnezyum başlandı doktorum istirahat etmene gerek yok çalışabilirsin bu sırada perinatoloji randevunu yaptır takip edelim gerekirse serklaj yaparız dedi (bu arada ilk gebeliğim) 4 hafta sonra 24.haftanda gel şeker yüklemesi yapalım dedi çok normal davrandı yürüyüş yap günde yarım saat bile dedi.Akşamdan beri okuyorum ve çok garip geldi bu durum benden mm olarak daha yüksek ölçülenler de bile tedbir amaçlı istirahat verilmiş kafam çok karıştı lütfen fikir verebilir misiniz çok zor durumdayım bebeğimi kaybedeceğim diye çok korkuyorum 😞😞