Ubuntu yaşadığım ilçedeki özel bı doktora daha önceki gebeliklerde gtmistim pekte memnun kalmamisitim . Şuan Ankara Bilkent şehir hastanesine gidiyorum geçen hafta 5+2de dedi keseyi gördüm dedi daha önceki düşükler nedeniyle peritonolojiye gönderecegiz seni dedi yarın gideceğim bakalım inşallah hayırlı habeler alirim inşallah kalp atisni duyarim