limonlucheesecakee Selam arkadaşlar. Bebeğinizi kesede ne zaman gördü doktor kalp atışlarını ne zaman duymustunuz?
Nurellaaaaaaa1212 limonlucheesecakee 6 haftalıkken gittim bebek yeni olusuyordu biraz ara verdim 8+3de duydum kalbi ama 7de gitsem de duyarmısım
Krystal limonlucheesecakee 6.haftada gördüm 8haftalikken duydum.😊7de de gitmiştim belirginleşmedigi için duyamamıştım.
limonlucheesecakee Sudence_ kese5+2yle uyumlu ddi geçen hafta sadce kese göründü . Pazartesi gideceğim inşallah duyarım 🤲🏻
limonlucheesecakee halitefe ilk gebeligimde erken duymuştum . Daha sonra 2dusuk yaptım kalp atışını duymadan . İnşallah bu sefer güzel haberler alirim 🌷
halitefe limonlucheesecakee inşallah genelde geç döllenme olunca geç duyuluyor iğne falan kullanıyor musunuz kan cıvıltıcı