HuzurDenizim çok çok sevindim sizin adınıza inşallah bizde sağlıcakla kavuşuruz nolur dua edin bizede
Bende de protein kaçağı gelişim geriliği var 3 güne bir kotmrole geliyorum pazartesi hastaneye yatiricam artık dedi kalan günüde o şekilde tamamlayacağız 🙏