HuzurDenizim ah canım neler yaşamışsın, seni çok iyi anlıyorum, sen de bebeğin de çok iyi olun, sağlıkla kavuşun, küveze umarım gerek kalmaz ama kalırsa da endişe etme elbet çıkacak, Rabb’im yar ve yardımcınız olsun, sezaryen sonrasını flan hiç düşünme iyi olun da gerisi atlatılır, 3.sezaryen olacağım bende kısmetse, bizim de bir sürü sorunumuz var, 33 hafta olmak üzereyim, ama akışına bıraktım, dualarım sizinle, hayırlı haberler ver İNŞALLAH 🌼🥰