Ikizannesi1 Elfbtr bebeklerim iyiler çok şükür Bi sıkıntıları yok şuan kilo almalarıni bekliyoruz emzirmeyi denedik ama daha bilemediler inşallah onuda en kısa zamanda basaricaz 🤗😚
mel33 Ikizannesi1 nasılsin canım.benim bebeklerinde hala mide sondasıyla besleniyorlar.doktor daha emme için erken dedi.öyle canım ben bazen güçlü olamıyorum.çok suçlu hissediyorum kendini.benimde kızımda enfeksiyon çıktı.ama tedaviyle düzeldi.14 gün antibiyotik tedavisi gördü ikisi de.kızım sarılık oldu ama atlattı şükür.
Ikizannesi1 mel33 Iyiyim canım ben sen nasılsın üzme kendini bol bol dua et sen güçlü ol ki onlarda olsun başka bi sıkıntınız yok çok şükür emmeyince öğrenirler zamanla
cemre- Canım sancı olunca neden bebekleri hemen doğurtuyorlar . Belki sancı geçecek birkaç hafta daha bebek rahimde kalamaz mı ? Hemen doğurtmaların sebebi ne ?
Yagmurplt25 Benmde 31 haftalık sancımla gttm nst de kalp atışları yavaş cıktı yatış verdiler duruma göre ameliyat neden byle olurki blmiyorum etkileyen ne var acaba nst de hatamı yapıyorum nefes alış verişlerinde