mel33 merhaba. Doğum yaptınız sanırım. Sağlıkla kucağınıza alıp evinize gidin inşallah miniklerinizle 🙏 benim de erken doğum riskim var. 31+4üz. Dün hafif pembe akıntı geldi. Yani normal vajinal akıntı gibi ama hafif turuncumsu pembemsi gibi. Nst de sancı cıkmadı, dr bugün muayene etti, bebek iyi çok şükür🙏 Rahim ağzı kısa ama kapalı. Ama üstten baktı. Alttan uyarmak istemedi rahmi. Sizin nasıl başladı doğumunuz? Akıntı nasıldı, açılma var mıydı? Kusura bakmayın biraz tedirgin oldum 2 gündür 😔