highlighter1010 Mylittlemoon perşembeye kadar makat gelişti doktorum da bekleyelim diyordu bugün gittik yine ayak geliş olmuş ya :(
Mylittlemoon Elinizden geleni yapmissiniz o zaman, dogum olana kadar vakit var insallah en hayirlisi olur sizin icin saglikla, huzurla
Ebru_ebru highlighter1010 Bizde makat gelişiz 36+3 doktor hareket söyledi yapıyorum ama aynı pozisyonda hiç değişmemiş doktor döneceğini düşünmüyorum dedi 🙁
highlighter1010 Ebru_ebru inşallah sizinki döner hayırlı sağlıklı doğum olur 38 e kadar dönen gördüm şimdiye kadar doktorunuz onaylıyorsa ters durma secde pozisyonları işe yarar umarım 🙏🏻 çok teşekkür ederim ☺️
Ebru_ebru highlighter1010 İnşallah secde pozisyonu yapıyorum öneride bulundu bir arkadaş koltuktan aşağıya kendimi bırakıyorum dedi ama onu yapmaya cesaret edemedim yanlış bir şey yapmaktan korktum 🤷♀️
highlighter1010 Ebru_ebru onu hep eşim yanımdayken yapmıştım en etkili hareket o görünüyor bazısında işe yaramış
highlighter1010 Ebru_ebru koltuk en etkili duyduğum.. İnşikak suresini de her gün tek sayılarda okuyup secde ayetinden sonra secde yapmıştım
Ebru_ebru highlighter1010 İnşallah sizde güzel haberlerinizi bekliyoruz yazın muhakkak yarın bebişle sağlıkla kavuşun 🙏🥰
Mira1616 highlighter1010 doğum yaptınız mı acaba bebek döndü mü yoksa sezeryan mı oldu bende aynı durumdayım şuan
highlighter1010 Mira1616 39+6 da yaptım dönmedi maalesef zaten bebek 4kilo üzeri ve sıkışıkmış yeri baya dönmezmiş