highlighter1010 Yüksek ihtimal dönmez. O rahatını bulmuştur, zaten donecek alanıda çok kalmamistir. Benim de dönmedi 39+1 e sezaryen günü verdiler ve o şekilde doğum yaptım. Sizi 40 a kadar iyi bekletmişler,dönmezse boş yere normal doğum sancısı çekmeyin