Tugceeayo hiç korkmayın, derin nefes alın. Korktuğunuzu muayene yapacak kişiye mutlaka söyleyin. Hatta yaparken sohbet bile edip konuşursanız ve ağrı olursa söyleyin. Bunları yaparken zaten bir anda bitmiş oluyor sadece derin nefes almayı unutmayın öyle büyük bir şey de değil. Sonrasında kanama olup olmayacağını mutlaka sorun. Beni muayene eden çok sert bir asistan olduğu halde kendimi rahatlattım ve bitti dediklerimi yapana kadar. Ayrıca dua okumayı hiç ihmal etmeyin 🥰