Tugceeayo hiç acımıyor merak etmeyin kendinizi sıkmamanız yeterli zaten çok kısa sürüyor 10 saniye falan, doktorunuzla görüşün bence normal doğum istediğinizi belirtin güvenemezseniz çatı muayenesinde öyle bişey derse başka doktora daha görünürsünüz. Bence de normal doğum yapabilmek ya da yapamamak 10 saniyelik bi muayeneyle belirlencek bişey değil ama çoğu doktor rutinde yapıyor çatı muayenesini 🤦🏻♀️