Leylabngll merhaba bitanem öncelikle Rabbim hayırlı evlatlar nasip etsin 🙏🏼 benim de son aylar hariç hep adet döngüm senin gibiydi. Her ay 1-2 gün önce olurdum. En son adetimi tam 14 gün gecikmeyle oldum. Bana herkes “çocuk arıyor” dedi. Eski inançlara göre yani vücudun bebek istiyormuş bebeğe hazırlık yapıyormuş. Bugün yarın hamile kalırsın dediler cidden de o ay hamile kaldım. Ha doğru mu değil mi Allah bilir tabiki ama senin de kulağının köşesinde olsun bu efsane 😊
Son adetimi 3 martta oldum. 15 martta pik gördüm, 16 martta çatlama gördüm. O günleri değerlendirdim. Yani adetimin birinci gününden 12 gün sonra yumurtlamayı gördüm 13 gün sonra çatlamayı gördüm. Tam senin sorduğun tarihlere denk geliyor zaten çoğu kadında 14.günün haftasında yumurtlama olur. 29 martta kan verdim (yani yumurtlama günümden tam 14 gün sonra, çatlama günümden 13 gün sonra kan verdim) ve sonuç pozitifti beta 30 çıktı. Yani bu demek oluyor ki ben gebeliğimi baya erken fark ettim. Kan verdiğim gün adetime daha 5 gün vardı. Çatlamadan 18 gün geçti diyorsun Allahın izniyle eğer hamileysen çoktaaan kanda çıkar. Ortalama 2 hafta öncesine denk geliyor forumda bana da sordular tarihler uyuyor dedi herkes 🥰 bu arada beta önce kana karışıyor daha sonra idrarda çıkıyor. Yani evde test yapıp silik bi çizgi gördüysen kanda pozitifi görürsün demektir Allahın izniyle