Canım merhaba benim ovulasyonum da pik olmamıştı yani daha doğrusu en koyu çıkan gün vardı ama negatif çizgisiyle aynı koyulukta veya daha koyu olduğu bir gün yoktu. O en koyu çıkan günü değerlendirdim, hemen ertesi gün silikleşince çatlamayı da değerlendirdim ve tutmuş. Eğer çok silik değilse sen de değerlendirebilirdin