mty doktorum acil sezeryana girdiği için giremedi doğuma ebe yaptırdı çok şükür iyi bir ebeydi. Ücret fark ediyor. Girişimizi doktor seçeneğiyle yapmıştık ona göre ödeme yapmıştık doğumdan sonra ebe doğumu olduğu için paramızın üstünü geri verdiler. Normal doğum Doktor seçenekli 12 bindi. Ebe yapınca 5 bin ödedik sadece.