Ozgeee22 bscnr bir kızım var ismi Duru ☺️ tekrar bir kızım olsaydı Güneş, İnci ve Umay isimlerini çok beğendiğim için bunlardan birisi olurdu sanırım
Ciiseemmm bscnr kızımın adı Nilperi olacak 33 haftalığım oğlumun adı da Kayahan 2 yaşında 🌸soyadımız Alp
[silindi] Melickaya ben kız oldugunu yeni öğrendim erkek biliyordum 1 günde karar verdik eşimle 🤣 2.,kızım
Gulsahs Ben Aden nehir çok istiyordum eşimde ilk başta istiyordu sonra iki isim zor oluyor diye nehir koymaya karar verdik🩷
sadbut bscnr 2 ayımız kaldı aklımızdaki isimler duru,inci, ada,gülce ve Asya 2 isim koymak istiyorum bu isimlerden ikili secicem artık