asil15 benimde bir tane evladım var çok şükür rabbim onu nasip etti bana oda öyle oldu gerçekten tedavi gördüm stres yaptım kafaya taktım olmuyordu sonra ne zaman önemsemedim kafamdan attım rabbim nasip etti ama artık büyüdü bir tane kardeşi olsun istiyor ben aslında pek kafaya takmıyordum olursa olur kafasindaydim hiçte korunmadik ama nasip olmadı son zamanlarda çok istemeye başladım ister istemez kafama takıyorum tekrar tedaviye başlayacağım sanırım