Talentedmom ben ılk dogumdan sonra alyansım olmadı ınce alyanslar varya duz model oyleydı benımkı kuyumcuya gittim 2 tanesi acmadı ıcı boş bunların çatlama yapar dedı ama şurda bırı var ona gıt ıstersen dedı oraya gittim oradakı adam risk evet ama bu riske gırmesen de yuzugun oylece durucak oyle duracağına deneyelım dedı 1 numara açtı hıcbırsey de olmadı