adatuna Zlmdnccc ben çukurambar koru’da yaptım sonra göksu’ya taşınınca sincan koruya gidiyim dedim bence kalite inanılmaz düşük. Kesinlikle çukurambar koruya gidin
senaminikce Zlmdnccc adatuna merhaba ne zaman doğum yaptınız acaba doğum paket ücretleri hakkında bilginiz varmı?
nnisanannesiii Zlmdnccc 26 haftalık ama ben oraya gitmiyorum dış doktor takiplisiyim sadece dogum orda olacak
Mucizemyoldaaa_ Eşimin bi tanıdığının eşi orda doğum yapmış biz onun tavsiyesi üzerine oraya başladık çok memnundu
Esseraa22 @Zlmdnccc evet 1050 TL geçen hafta gittik biz cinsiyet için doğum paketini ne kadar aldınız acaba
Zlmdnccc Esseraa22 33000 e aldım fotoğraf çekimi flan vardı onları istemediğim için ve 4 aydan sonra gittigim için fiyat bu şekilde
Zlmdnccc adatuna Çukurambar bana çok uzak o yüzden gitmeyi tercih etmedim yoksa orası daha büyük daha iyi ama sürekli gitmek gerekiyo özellikle son zamanda o yüzden tercih etmedim
DuyguYMom Zlmdnccc ileri haftada doğum paketi alınıyor mu bi arkadaşım 16. Haftadan sonra doğum paketi alınmıyor demişti ben de henüz paket almadım da