hmyt129562 benim de aynı 27+1’deyim 11mm uzunluk ve hunileşme var. Sancım olması sorun, dikişsizim ben de. Hastanedeyim şimdi de, sancım çıktı nstde. Ciğer geliştirici iğne oldum 1 doz sabah da 2. dozu olacağım. Serumla da magnezyum veriyorlar. Umarım sabreder bebeğim 30’ları görürüz biz de. 🙏🏼🍀