Melike1001 tazeannesese aynı şeyi bende yaşadım 29.haftada iğne de vuruldum fitil de kullandım iki hafta da 27 mm den 40.33 e çıkmıştı iki hafta tabi istirahatımız vardı yemek yemek ve wc dışında hiç kalkmadım yatağımdan
tazeannesese Melike1001 ayy şuan nasıl unut oldun bana var ya nasıl mutlu oldum çok tedirginim dünden 29 mm benim ki iki hafta sonra gel dedi tekrar bana da. Sen neler yaptın başka çok iyi uzamış çünkü yaa 😍😍 senin yaptiklarinin aynını yapacam
elmacini Benmde ilk gebelikte 32 de kısaldığını söylemişti iki doz ciğer geliştirici oldum altıma inanılmaz baskı vardı yürüyemıyodum hiç ve hasta bezi takmadan çıkamıyodm sürekli çişim geliyordu
tazeannesese elmacini benim de öyle çok aşağıda duruyor biraz çıksa yukarı belki de uzayacak. Ben de sürekli tuvalete git gel yapıyorum. Peki şimdi ne durumdasınız kaç haftalık oldunuz
rosatue tazeannesese Ben adalat crono 30 mg kullanıyorum. Bu direkt sancıyı kesmek için kullanılıyor gebelikte. 34+2yim. Bebek kanalda olduğu için doktor açılmaya bakmak istemedi.
tazeannesese 5_erkek_annesi himm anladım benim son zamanlar baya yapıyor bunu ama saymadım sayayım artık. Nefesim daralıyor bebis taş gibi olunca uzaninca rahatlıyor ama
tazeannesese rosatue hım risk almak istememiş olabilir. Bana hiç adalattan bahsetmedi sadce progestan ve magnezyum
rosatue tazeannesese sizin sancınız yok sanırım değil mi? Sadece servikal kısalığınız varsa inşallah sancınız da olmazsa ileriki haftaları sağlıkla görürsünüz. 💕
tazeannesese rosatue dün nst de sancım çıkmadı çok şükür açılmada yok. Servikal kısalık War, kasılma War aşağıya baskı War bide arada bıçak saplanır gibi oluyor hem kasıklarımda hem vajina da
babyloving rosatue benim uzunluğum 37 çıkıyor ama hunileşmem olmuştu uzunluk kısalınca mı hunileşme oluyor yoksa farklı mı
rosatue tazeannesese çok şükür o zaman. Ben servikal uzunluk değişebiliyor diye biliyorum sizin uzar belki de riskiniz ortadan kalkar Allah büyük.
tazeannesese rosatue inşaallah benim de uzar risk kalkar zamanında gelir bebişlerimiz. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🌸
Esraa00 tazeannesese herkese şifa versin Rabbim çok zormuş onu anladık Haberdar et beni arada lütfen duam seninle gülüm 🌸
tazeannesese Esraa00 amiinn zor walla tamam canım Allah razı olsun Rabbim seninde zorunu kolay eylesin inşaallah 🌸❤️