Ya bende bişey merak ediyorum diğer gebeliklerimde yaşamadım 15 haftada başlayan kasılmalarım vardı 21 haftada ayrtınlı ultrason ile kararlaştırıldı artık var olduğuna neyse 21 haftada rahim ağzı kısalığı 45 iken 1 hafta sonra doktora gittiğim de 37 diye düşmüştü 22 haftada yani suyuda sınırın altında doktorum progesteron fitil başlattı sabah akşam olmak üzere ayakta çok durma dedi öncesinde 4 doğumum olduğu için erken riskin var dedi demek istediğim 1 hafta içinde rahim ağzı kısalığı böyle kısalır mı normal mi yoksa benim kasılmalardan mı oldu 😒😒😒😒