Busranur_mnts Hlnr1 ben 2001 kasım doğumluyum 24 mü saycam 25 mi kafam karıştı daha 24 yaşımı da doldurmadım
Mucizemyoldaaa_ Yaşıma +1 ekleyince kız oluyor daha öğrenmedik bakalım 🤷🏻♀️ hesapladığımda da kız diyor hep bende kız hissediyorum hep ama bakalımmm nasip🩷
AdaKaranfili Nurellaaaaaaa1212 her iki kızımda doğru çıktı. Şimdi erkek gösteriyor. Daha yeni hamile olduğumu öğrendim .4+1 . İnşallah ki öyledir.Rabbim.nasip etsin
ozlem_2727 Nurellaaaaaaa1212 hamile kaldığınız yaşın üzerine 1 yaş ekleyip doğum ayına bakarsanız doğru çıkma ihtimali var gibi bende ilk iki doğru çıkıyor öyle şu anki de öğrenemedik daha
Aryaamomm @lavin2121 Dogru çıktı mı acaba nasıl hesapladınız +1 yas ekleyerek mı oldunuz yas la mı hesapladınız
lavin2121 Aryaamomm takvimler çin yani kız dedi ben onlara inanmıyorum 😃 ama doğru çıktı 12 haftalık hamilelikte kan verdim cinsiyet ve genetik testi için Kızım olcagı öğrendik şuan 14+2 yiz. 2.ci kızım sağlıkla gelsin inşallah 💗
Glsahe Nurellaaaaaaa1212 Benim tutuyor kızımda da şimdi oğlumda da tuttu 🤩 şuan ki yaşınıza bakmayacaksınız bu arada arkadaşlar 30 yaşındaysanız 31 e bakacaksınız