Ozgeee22 Nurellaaaaaaa1212 ilk çocuğumda kız diyordu ve tuttu fakat 2.hamileliğimde tutmadı kız çıkıyordu ama Allah’ın izniyle oğlum olacak ☺️ arkadaşımda da kız dediği halde erkek çıktı bu arada
Ozgeee22 Nurellaaaaaaa1212 Tabi ki güncele baktım ama hem bende hem arkadaşım da yanıldı 🥲 Çin takvimine çok bel bağlamamak lazımmış neticede %50 tutma şansı var
G12s_18 Nurellaaaaaaa1212 Haha sağol çok güzel motive ettin ama bir kızım var peşinde koşmaktan hamile olduğumu unutuyorum 🤣🤣
Minikyavrum46 Nurellaaaaaaa1212 Bir yaş ekleyince de eklemeyince de erkek çıkıyor (cinsiyetimiz de erkek), ☺️
Elay123 Nurellaaaaaaa1212 yasima 1 ekledim eklenmiste eklenmemiste erkek diger cocuklarim normal yasimda dogru cikiyo 1 ekleyince 1 i yanlis cikiyo
Esseraa22 @Nurellaaaaaaa1212 benim tutuyor 28 yaş Aralık kız 😁 maşallah benim bütün takvimlerde tutuyor Drun söylemesine gerek yokmuş😁