Simsiyahh ilk basta özele gidiyordum orda bunların bikaçı söylendi sonra egtim arastrmaya gittim ordada hepsi ve daha fazlası söylendi hastane artık ebim gibi olmustu akraba evliliği bizimki hep eşimi sucladım nerden asık oldun bana nerden sevdin niye istedin niye diye cok kızdım cok cagresiz hissediyordum kendimi çünkü ama cok dua ettim en son özel ben alamam seni doguma dedi dogumumda devlette yaptım ama sancım gelsin diye bekledim 42.4 hafta felandı gittim sancım ve acılmam olmadı suni verdiler işlemedi sezeryana alındım sogurdum saglıkla aldım kucagıma yavrumu sonra sprail taktrcam adet olur olmaz dedim oldum ama 1gün cok az içinde kalan kandr dediler daha adet olmamıssındr dediler bi baktım karnım şişiyo felan dedim bi vitamin ney baktraym hamileymişim 4ayı geciyodu ögrendiğimde 😀allahın işi ona da kafası küçük dediler aldırmadım Allaha sıgındım aldır dedi doktorlar ilkime de öyle demişlerdi ama dedim ben aldırmam ne olursa benim canımdan bi parca hastaneye gitmedim muayeneleri azalttım allahtan hayırlısını istemek lazım onuda dogurdum şükür oda cok saglıklı
Sonrakinde sprail taktrdım 4aene sonunda cıkarttırdım hiç sorunsuz bi hamilelik gecirdim oda saglıklı pırıl pırıl 3tane kızım var rabbime şükürler olsun demem o ki
Allah hayırlı zamanda hayırlısıyla eli ayagı düzgün vatana millete ailesine hayırsı sagglıklı imanlı ihlaslı evlatlar nasip etsin