Deletedmom_808 merhaba ben gebeliğin başından beri kullanıyorum 35+2 yim şu an . Çarpıntı yapan ilaç değil tsh değerinin yüksekliği. Dozu yetmiyorsa çarpıntı oluyordur. Dahiliyeye danışın mutlaka, ve ilk trimesterda tsh değerinin 2.5 altında olması gerekiR çok önemli mutlaka takibini yaptırın