Ben de 25mg euthyrox kullaniyorum bende de çarpıntı çok oluyo ama tiroit hastalarında hep çarpıntı olurmuş diye biliyorum ishal hariç diğer belirtileri bende yaşıyorum 8. Haftadan beri bu ilacı kullaniyorum ama doktorunuza söyleyin bence dozunu azaltabilir bende danisicam gittigimde