Aysedgrlikrkmz Miss_molotov 8+5 iz bizde çok şükür inşaallah sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim 🙏🏼🥰
Rabia12 Miss_molotov 9 haftalıgm bende kızlar sizde de bas ağrısı oluyor mu ben kusmadıgım gün çok bas agrısı cekiyorum bu da beni öldürüyor resmen. Bir tane oğlum var onun sesini bile kaldıramıyorum..
Miss_molotov Rabia12 migrenin mi var acaba canim hamilelik bas agrisini tetikler ben gebelikten hemen once botox yaptirdim migrenim var diye . Migren botoxu cok sukur suana kadar yasamadim ..
feyzaa34 Rabia12 bende 9 haftalığım canım benim bulantı yok ama nasıl başım Agrıyor cok iyi anliyorum seni gayet normalmiş ama arada ağrı kesici içmek istiyorum minoset parol serbest dedi başını tutarak huvallahullezi süresini oku çok iyi geliyor
Miss_molotov Xmom kesinlikle yaptirmalisin. Hamileligini zehir etmek haricinde sikinti aninda kendini hazirlarisn donanimli anne olursun hic endise duyma bence .
Miss_molotov Xmom hayirlisi olsun rabbim ol derse olur :) ben menepozda cocuk sahibi oldum bak 2. Geliyor :))
Miss_molotov Rabia12 cok dayanilmayacak gibiyse parol alabilirsin. Karsi komsum kari koca kadin dogumcu benimse doktorum zaten :) oyle demisti olursa diye
Miss_molotov Rabia12 kafani birde soguk suya sok buz kompres yap ensene sakaklarina soguk agriyi keser
Duru_zeynep Rabia12 canım ben masaj yaptırıyorum ardından tülbentle kafamı sıkıca bağlıyorum biraz olsun faydası oluyor gerçekten Birde bol su iç ve elma ye , kabuklarınıda alnına koyup tülbentle sarabilirsin
Rabia12 Miss_molotov bende migren Yk normalde ama bugünler De bende artk onu düşünüyorum migren mi acaba diye çünkü geçmiyor
Rabia12 Miss_molotov ay kıyamıyorum Bebişe ya parol zararsız diyor dr da ama kendimi suçlu gibi hissediyorum alınca 🙈🙈
Miss_molotov Kizlar hosgeldiniz hepinize merhaba :))) hepinizle memnun oldum nerelerdesiniz kac yasindasiniz :)