Aysedgrlikrkmz Miss_molotov 8+5 iz bizde çok şükür inşaallah sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim 🙏🏼🥰
Miss_molotov Xmom allah saglikla sihhatle kucagimiza almayi nasip etsin bulantilar kusmalar varmi ? İlk gebeliginiz mi ?
Miss_molotov Xmom yazmissin ilk bebek diye goremedim canim :))) Merak ettigin birseh varsa sorabilirsin ilkinde tecrube edindim baya :)
Xmom Miss_molotov ay acikcasi cok fazla merak ettigim sey var ben de az önce yazdigin şeyi bana zannedip cevap vermişim 😂 gerçekten çok tecrübesizim.. Her konuda ama biraz zor oldu bebek çok fazla tedaviler doktorlar falan derken az az herhalde bir şeyler kapmışım 😂😂
Mlssa Miss_molotov bulantım 2 hafta kadar önce sadece 1 kez olur gibi oldu:) ama inanılmazz uyku halim var sürekli uyuyorum Allaha şükür simdilik bulantım yok umarım olmaz🙏🏻
Xmom Miss_molotov bi kaç haftadır devam ediyor ama son zamanlarda sabah değil akşam bulantılarım daha çok oluyor.. halsizlik de var illa ki uykum geliyor ama uyumak konusunda biraz sıkıntılıyım doğrusu 🤦♀️ tabi şikayet değil kaç senedir bekliyoruz bebeğimi bunlar güzel haller çok şükür 😍
Miss_molotov Mlssa ben ilkte baya uyku halinde yasiyordum :))) 3 ay yataktan kalkamamistim 🙈😂😂 geciyor ama 4. Ayda bir perde kalkmis gibi hissediyrosunuz
Xmom Miss_molotov tedaviyle oldu spontan olsun diye çok bekledik ama durumlar gittikçe kötüye gidiyor olunca doktor yolu gözüktü tabi.. Ay insan hiç kendi başına gelmez zannediyor sanırım. 21 yasında bu kadar tedavi falan aklıma gelmezdi doğrusu😁
Miss_molotov Xmom merak ettigin her ne varsa sorabilirsin canim elimden geldigince yardimci olurum :)))
Xmom Miss_molotov öncelikle önümde ikili tarama var yaptırmak konusunda tereddütlüyüm. Henüz doktorumla konuşmadım ama yaptırsam ve bir sikintisi varsa düzeltilemeyecekse bosuna hamileligimi zehir etmek istemiyorum Rabbim ne verdiyse kabulum aldıracak değilim.. siz ne yaptınız?
Xmom Miss_molotov umuyorum açıkçası çok geçmeden bir kardeş olsun isterim.. eşimin test sonuclari gittikce kotuye gidiyor çünkü 🙁 yani yaşım genç diye oyle cahil falan zannetmeyin beni 😅 doktorlar tavsiye etmeseler asla yaptırmazdim geç kalmayın daha fazla dediler.. öyle çok araştırdım ki her şeyi.. şimdi sanki hiç birini yaşamamış gibiyim
Miss_molotov Xmom kesinlikle yaptirmalisin. Hamileligini zehir etmek haricinde sikinti aninda kendini hazirlarisn donanimli anne olursun hic endise duyma bence .
Miss_molotov Xmom hayirlisi olsun rabbim ol derse olur :) ben menepozda cocuk sahibi oldum bak 2. Geliyor :))