Zbyd3 canım lütfen üzülme benimde ilk gebeliğimde 6. Haftada kalp atışının duyduk 9. Haftada muayeneye gittiğimde 6.haftada biz kalp atışını duyduktan sonra durmuş kalbi bende kaybettim bebeğimi, 3 ay geçti şimdi yine hamileyim ama daha çok yeni kimseye söylemiyorum bile lütfen için ferah tut çok dua et her şey güzel olacak inan zamanı gelince bizde bebeklerimizi kucağımıza alacağız inşallah