11 haftalık olacaktık iki kere kalbini duyduk en son 8 haftanın içindeydi kontrolde doktor Bi sıkıntı yok bir ay sonra gel hetşey normal dedi. Ama ben dayanamadım ıkı hafta sonra devlete gittim kalbi durmuş dedi.kendı doktorunuza gittik o da oyle dedi kürtaj oldum😔neden durur bebegın kalbi ilk gebelıgımdi cok bekledik tedaviler le olmadı mucize gibi geldi hayatımıza ama cabuk gitti ben napıcam pcosla baş edemiyorum yıne zorlanıcam yine her ay umutlanıp olumsuz sonuçlar nı alacam dayanamıyorum gurbetteyim kımsem yok evde tek başıma cok yoruldum