Damla_g28 Meryem345 bende geçirdim doktor 3 ay korunmalı dio ben kimyasaldan 5 ay sonra hamile kaldım ☺️☺️
bgndgd Damla_g28 yani kimyasaldan sonra üç ay korunmayı hiç duymamıştım Çünkü kimyasaldan sonra rahim doğuma hazırlandığı için çok daha rahat hamile kalınabiliyor dendi