Canım ben de beta 7yken öğrendim doktor sağlıklı bir gebelik görmüyorum düşer dedi adet olmam gereken tarihten bir gün sonra adet oldum hastaneye gidince beta 6 ya düşmüştü kimyasal gebelik dediler ve bir ay sonra hamile kaldım sağlık bir şekilde olur hiç canını sıkma hatta doktorum bana dedi ki kimyasal gebelik aslında iyi bir şey hamile kalmakta sorun yaşamıyorsun demek sadece bebek sağlıklı olmadığı için tutunamıyor o kadar