Leylabngll Son durumlarınız neler? Yumurtlama ve çatlama görenıniz varmı? Moraller ne durumda? Beklemede olup test ıcın gün Sayan varmı? Hadı sohbet edelim umarım bu ay bızım ayımız olur bekleyen ısteyen herkesın ayı olsun 🫶💕
Ervahayal Leylabngll bende kaç aydır denıyorum olmuyor tekrar başladım ovulasyon testine jel aldım kargoda inşlah yetişir yumurtlama gününe kadar onu deneyeceğim bakalım nasip
GULLMOMMY Leylabngll Leylabngll bu ay korunmayı bıraktım bat 21 nisanda hadi inşallah hep birlikte güzel haberler allalim inşallah çok heyecanlıyım benim ilk aydan tutuyordu ama kürtaj oldum 3 ay önce korkuyorum şahsen allahım inşallah sağlıklisini hayırlısını verir hepimize inşallah inanıyorum bu ay bizim ayımız olacak 🙏🥹🦋
Westmoreland Leylabngll benim de bat 21 nisan 🌸 üç yıldır istiyorum iki kez kimyasal yaşadım. Bu ay ovülasyon testi yaptım pik günleri değerlendirdim. Ovülasyondan sonra geçmeyen göğüs hassasiyeti oldu şu an tek belirtim bu🙈 inşallah regl belirtisi değildir tabi 🥲
Mamiko_2020 Bat 23 🥰 4 gün önce çatlamam oldu test için gün sayıyorum.8.ayımız bir sorun olmamasına rağmen gebelik elde edemedim.İnşallah bu ay olumlu sonuç alırız 🙏🏻🌸
Leylabngll Mamiko_2020 ay çok heyecanlı hadı bakalım sabırla beklemek ve mükâfatını almak nasıp olsun 💕
Leylabngll GULLMOMMY ınsaAllah bu ay bızım ayımız olur vallahı çok çok sabırsızim sızın ne zaman çatlama oldu ovulasyon takıbı yaptınız mi
Mamiko_2020 GULLMOMMY yumurta akı gibi akıntım geldi sonrasında çok hafif sol kasık sızım oldu ordan anladım 🥰ovülasyon testleri çok sıkıntıya sokuyor ya gerçi böylede sıkıntıya giriyorum olacak mı vs diye o ayrı konu 🤣
GULLMOMMY Leylabngll yok yapamadım ama beli oldu yani programda takip etim bat 21 yumurtlamada 7 nisanda oldu
BengiK GULLMOMMY Ayni gunlermis. Kan verdiniz mi? Ben idrarla takip ediyorum. İdrarla artis takip etmek de kaygi verdi durduk yere 😭