Seymaaa05 Pinnar7 Çok iyi yapmışsınız gerçekten ben de 2 haftaya inşallah yaptırmayı düşünüyorum kaynanama ve kız kardeşime 😂
Seymaaa05 Masalceylan Ay canım valla hiç geçmedi 20 den sonrası ama 30 dan sonrası hiç hiç geçmiyormuş 😂öyle diyorlar
Masalceylan Seymaaa05 banada hiç geçmiyor sanki herkes öyle diyor ama bence tam tersi 30 dan sonrası hızlı geçer gibi geliyor çünkü doğuma bisey kalmıyor ve heyecanlı 🤩
Basakparlar Seymaaa05 ayakta iş yaparken ayak ağrısı çekiyormusun sadece bende mi oluyor anlamış değilim
Minyonannecik Kumsal28 aa aynı haftadayiz 32+1 benimde kasılmalarım çok oluyo bebek toplanıyor ağrıtıyor sizde durum nasil
Gulsahs 35 haftalığız ve bende de kasık ağrısı bel ağrısı başladı sanırım yalancı sancılarımız başladı bazen ayakta kitlenip kalıyorum vajinal bölgeye de baskı yapıyor inşallah açılmam vs yoktur korkutuyor bu durum beni😬
Hayatmavii16 Seymaaa05 benim suan 2 yaşına yeni giren bir cocuğum var ikinci sezeryanım olacak 2. Sezeryan planlı olacağından gün alma durumları başladı mı diye merak ettiğim için sordum hayırlısı olsun 🎀🤍
sedamusa Seymaaa05 30+5 ağırlaştığımı hissediyorum bende artık özellikle yatarken ☺️ çalışıyorum 37. haftama kadar inşallah devam edebilirim beşik ve bebek arabası dışındaki eksiklerimi tamamladım önümüzdeki hafta yıkayıp ütüleyip dolabına yerleştirmeyi düşünüyorum hepimizin bebişleri sağlıkla vaktinde gelsin inşallah 🌸